U prucessu di coccia di tazzi di vetru

A tecnica di coccia di vetru si riferisce à i mudelli di coccia è di stampa nantu à u vetru per fà u vetru più bellu.Per quessa, a qualità di u prucessu di tostatura di fiori affettanu ancu a qualità di a tazza à un certu puntu.Allora demu una introduzione detallata à a tecnica di coccia di fiori di tazza di vetru.

Certi tazzi di vetru di doppia strata anu un culore di fondu più scuru, cusì altri culori ùn ponu micca stampati direttamente nantu à a film di polivinil butiraldeide per fà carta decorativa.À u cuntrariu, u culore di fondu biancu deve esse stampatu prima nantu à a film di polivinil butiraldehyde, è dopu altri culori deve esse stampatu nantu à u culore di fondu biancu, perchè u culore di a carta decorativa ùn serà micca cupartu da u culore di fondu di u vetru. durante u prucessu di coccia.

Duranti u prucessu di cottura di tazzi di vetru di doppia strata, i tazzi di vetru culuriti necessitanu ancu un trattamentu speciale di pulitura, perchè a film di polivinilbutiral nantu à a carta hè propensu à stà nantu à a superficia di a tazza culurata.L'apparizione di sta strata di stampa di film hè duvuta à u culore di fondu scuru di u vetru di doppia strata, è a stampa bianca di u film di polivinil butiraldehyde, chì hè adattatu per un culore di fondu di tazza profonda è hè ovvi à l'esternu.In ogni casu, era senza significatu di applicà u sigellu di film in quellu tempu perchè durante u prucessu di coccia, u sigellu di film era digià cottu in u glaze di a tazza.

Per quessa, se i pruduttori di vetru volenu sbarazzà di a stampa di film, anu bisognu à asciugà bè u vetru dopu à decals manuali, è immediatamente asciugà di novu dopu a coccia per pulizziari i prudutti stampati di film.

Allora in u prucessu di coccia i fiori di vetru, più attente deve esse pagatu à u cuntenutu di sopra per evità un processu impropriu è danni à a tazza, perchè i guadagni è perditi ùn valenu a pena.


Tempu di post: Feb-29-2024
Chat in ligna WhatsApp!