Chì infurmazione aghju bisognu di furnisce per persunalizà i rigali di prudutti di vetru

Quandu sceglite i prudutti di vetru cum'è rigali, avemu bisognu di cunsiderà i seguenti punti:

A selezzione di materiali di vetru: materiali cristalli high-end, materiali K9, materiali K5, vetru ultra biancu è altu biancu sò tutti in u scopu di rigali.Basatu nantu à u budgetu di costu, decide quale materiale di sceglie.I materiali bianchi bassi di fascia bassa ùn sò micca cunsigliatu per a persunalizazione di rigalu.

U disignu unicu è squisitu di i prudutti di vetru richiede chì l'ingegneri di designu brainstorming una forma strutturale chì ùn hè micca dispunibule nantu à u mercatu, è persunalizà stampi per pruduce prudutti finiti basati nantu à i disegni di disignu.

Riguardu à l'aspettu logu, pò esse aghjuntu durante l'apertura di muffa, o metudi post-processing ponu esse scelti, cum'è stamping caldu, oru disegnatu a manu, oru cottu, electroplating, etc.

In termini di imballaggio, hè necessariu di sceglie secondu l'identità, u statutu è l'occasione di u destinatariu di u rigalu.L'imballu varieghja secondu l'affari, banchetti è occasioni di cunferenza.

Allora, quandu persunalizà i rigali, avemu bisognu di furnisce 1. disegni di cuncepimentu di u produttu, 2. disegni di consegna di u produttu finitu, 3. disegni di cuncepimentu di l'apparenza, disegni di cuncepimentu di imballaggio, è cunfirmà a qualità di u vetru è i materiali di imballaggio unu per unu basatu annantu à u budget di costu. .


Tempu di Postu: Mar-08-2024
Chat in ligna WhatsApp!