E lelei tele straws silisi, e te le faʻaaogaina?

Ole tele ole silicone straws e cylindrical, ae o nisi e sikuea, oval ma isi foliga.I le olaga i aso uma, e tatau ona tatou inu lauti susu, yogurt, meainu ma isi taimi, tatou te faʻaaogaina silica gel straw i le tele.
Folasaga ole silica gel straw:
O le tele o straws silicone e cylindrical, ae o nisi e sikuea, oval, ma isi. I le olaga i aso taitasi, e tatau ona tatou inu lauti susu, yogurt, meainu ma isi taimi, tatou te faaaogaina silica gel vaomago i le tele.Po'o le lautele, o le to'atele o tagata na fa'aaogaina straws masani ma silicone straws, tusa lava po'o le a le eseesega!Aisea e ese'ese ai au mea'ai vaomago?A uma ona faʻaaogaina mo se taimi umi, e te le iloa poʻo le a le lelei o straws silicone.
/fa'aoloa-lanu- toe fa'aaogaina-eco-friendly-inu-saito-mo-20oz-tumbler.html/
Silica straws e tele mea lelei:
Fa'amanuiaga 1
Lalelei: I aso ua tuanaʻi, pe a matou o e faʻatau se ipu lauti susu poʻo se vai inu, pe na tuʻuina atu e le pule ia te oe se vaomago "mea leaga", pe a mafai ona matou susuina meaʻai!Ae o straws silicone e mafai ona vaaia i le tepa muamua, i lanu masani e pei o le lanu viole, moli, samasama ma le lanumoana, straws silicone e sau i lanu e le masani ai e pei o lanu fefiloi, lanu felanulanuaʻi, ma le faitau selau o lanu i luga o le pepa lanu PANTONG.
Fa'amanuiaga 2
Puipuiga o le siosiomaga ma le soifua maloloina: o le averesi o le umi o le ola o augatupulaga ua mavae atonu e le itiiti ifo i le lua vaetolu o le averesi o loʻo i ai nei.Faʻatasi ai ma le faʻaleleia atili o togafitiga faafomaʻi, puipuiga o le siosiomaga, tumama ma isi itu, silica gel straw o loʻo faʻaleleia atili le puipuiga o le siosiomaga.O le silica straw e faia i mea'ai silica gel e fa'amalolo i le vevela maualuga.Pe a faatusatusa i palasitika masani ma isi mea, straws e sili atu le siosiomaga faauo, ma o le lelei o mea silicone latou lava, e le oona ma le manogi, ua atoatoa iloa.O nisi tagata e iai foʻi le fiafia i le lamuina o vao, o lea e sili atu ai lo latou lelei i le puipuiga o le siosiomaga ma le tumama.
Fa'amanuiaga 3
Toe faʻaaogaina ma faʻaaogaina: aʻo leʻi sili atu le taugofie o le vaomago palasitika, pe a uma ona faʻaaogaina e masani lava ona lafoai, aua e le maualuga le tau toe faʻaaogaina, e le faigofie ona pala le natura, e le gata e mafua ai le faʻaumatia o punaoa, ae e faʻaleagaina ai foi le lalolagi. puipuiga o le siosiomaga.O le tau o straws silicone o le a fai si maualuga, ae e le faigofie ona malepe pei o straws masani.E mafai ona faʻaaogaina i le tele o taimi ma e faigofie ona faʻamama e aunoa ma le faʻaumatia o punaoa.
Fa'amanuiaga 4
Umi: o se ponesi manaia mo i latou e fiafia e lamu i vaomago.A uma ona lamu mo sina taimi, e te le tau lafoaia.E le gaogao tele le vaomago silicone e le tu'u ai ni fa'ailoga nifo!?E le afaina ai le matagofie, ma e mafai ona fufulu i le vai inu mo se taimi umi, faʻatasi ai ma se faʻamaʻi faʻamaʻi faigofie, ona sauni lea e faʻaaoga.Silica gel oloa i oloa silica gel, e aofia ai vaomago silica, ola umi!E mafai ona toso ese e le faigofie ona gau, ma mafai ona toe foʻi i le tulaga muamua!

Fa'aaliga:pe a faʻaaogaina vaomago gel silica, aloese mai meafaigaluega maʻai e aloese ai mai le tipiina, aloese mai le afi tatala, carbonization, ma isi, e aloese mai le liusuavai!Silicone straws e mafai ona tatalia le vevela mai le -40 tikeri i le 220 tikeri.


Taimi meli: Ian-03-2020
;
WhatsApp Online Chat!