Silicone Coasters

Silicone coasters o loʻo i ai ni faʻalavelave faʻapitoa, fetuutuunai ma sili ona lelei le faʻaogaina.

Silicone pad e lelei le fetuutuunai ma fetaui ma manaoga eseese.E tusa ai ma ona uiga lelei, o pads silicone e faʻaaogaina lautele i mea tau eletise, alamanuia ma fale.

Silicone mo coasters o se mea e le oona, siosiomaga faauo, faʻapitoa manino silikoni.O se kelu lolomi fualaau faisua fou ma le malosi maualuga, maualuga le manino, maualuga le tearability, paʻi vaivai, pipii malosi, ma le maualalo.Ua fa'aaogaina lautele i fa'ailoga e tolu-dimensional, lomitusi lavalava, webbing, silk screen lomitusi.

Silicone pad o loʻo i ai faʻamalama silikoni coasters ma insulated silicone coasters

Silicone vevelapapa

E masani ona faʻaaogaina pads silicone thermally conductive i le alamanuia tau eletise.Latou te fa'aogaina mea e fa'auluina ai le vevela maualuga ma fa'aumatia va o le ea, ma fa'aleleia atili ai le gafatia atoa o le liua o le vevela ma mafai ai e le masini ona galue i le maualalo o le vevela.

Silicone pa'u vevela

Silicone coasters e masani ona faʻaaogaina i mea tau fale, faʻafefe vevela, e le maseesee, teuteuga foafoa.E faia i mea'ai sili silicone mea'ai ma e mafai ona fa'aoga i ituaiga ipu eseese.O le galuega fa'a'avevela vevela e mafai ona puipuia lelei le laulau mai le fa'aleagaina.O foliga matagofie e le gata e mafai ona teuteuina ai le ola felanulanuaʻi, ae faʻapea foʻi ma le aʻafiaga o le vevela vevela ma le vevela vevela.Latou te faʻaaogaina le maualuga o le vevela vulcanization molding e lomitusi hydraulic, e tetee atu i le vevela maualuga, puipuiga o le siosiomaga ma non-toxic.They e fashionable, saoloto e liliu ma suia shapes.They eseese e mafai ona faalauteleina e faaaoga.O le lautele e talafeagai mo le tele o ipu ipu. E mafai ona tuʻu saogalemu i luga o le laulau pe a fiafia i mea inu vevela ma e le afaina ai le laulau.

Silicone coasters e maua i lanu eseese.E pupula, fa'alelei, ma fa'avasegaina.

O mea mataʻutia e faʻaogaina ai le silikoni faʻalelei.

E maualalo-carbon ma faauo i le siosiomaga, e le oona ma le tofo, vaivai, e le maseesee, faʻateʻia-faʻamaonia, vai-faʻamaonia ma vevela-insulated.E le faigofie ona matutua, e le faigofie ona mou ma faigofie ona mama.

O se oloa lanu meamata malosi ma o le filifiliga sili lea mo coasters.


Taimi meli: Apr-02-2020
;
WhatsApp Online Chat!