E faʻapefea ona faʻalauteleina le ola tautua o oloa silicone?

Silicone oloa e faʻaaogaina lautele io tatou olaga i aso faisoo.E mafai ona tatou vaʻaia i latou i vaega faʻainisinia, meafale ma sapalai umukuka.Silicone oloa o le a mafua ai le gau aʻo faʻaaogaina e pei o isi mea.O lea la, afai tatou te mananaʻo e faʻalautele le ola tautua o oloa silicone, e tatau ona tatou tausia le faʻamamaina o aso uma ma le tausiga o oloa.

Muamua lava, e le tatau ona tuʻuina oloa silikoni i lalo o le malamalama malosi mo se taimi umi, lea o le a suia ai le fausaga o le silikoni, ma o mea faʻaoga silikoni o le a taʻe, faʻamalosi ma malepe.O le mea lea, o oloa silicone e tatau ona teuina i se nofoaga malulu i se vevela talafeagai.

E le gata i lea, afai e palapala le oloa silicone i le taimi o le faʻaaogaina, e mafai ona fufulu ile vai mama ona solo lea ile ie.Afai ei ai ni suauu suauu, kelu, pefu poʻo palapala, e mafai ona tatou faʻaogaina le toothpaste i luga o le mea e solo ai, lea e mafai ona aveese ai le pisia e aunoa ma le toega lelei.O le faʻaaogaina o le ava malosi poʻo le fasimoli e iai foi sona aafiaga taua.

A maeʻa ona faʻamamā, faʻamolemole solo ese mea faʻamago ma teu i se nofoaga matutu ma malulu, aloese mai le faʻaalia i le la ma le asu.

I le taimi lava e tasi, i le faʻaaogaina i aso uma, aua le tipiina oloa silikoni ma mea maʻai, ma aua le oomiina oloa silikoni i lalo o mea mamafa mo se taimi umi, e ono mafua ai le punou ma le faʻaleagaina.Fa'amolemole teu i totonu o se siosiomaga mama e aloese ai mai oloa silica gel mai le fa'afefeteina o le pefu.


Taimi meli: Sep-26-2020
;
WhatsApp Online Chat!