E fa'afefea ona fa'amama le fua i totonu o le ulo fa'amama uamea

E tele aiga latou te fa'aogaina ipu fa'amama u'amea u'amea, ma o le a fa'aalia le fua pe a uma ona fa'aoga masani.O le limescale e leaga mo le tino o le tagata, o lea e tatau ai ona aveese.E faapefea ona aveese fua?Se'i ou ta'u atu ia te oe i lalo.

1. Fa'amaneta

O le tuʻuina o se maneta i totonu o le ulo e le gata e le faʻaputuina ai le palapala, ae o le vai faʻafefe e faʻamaneta, lea e i ai le aʻafiaga o le faʻaumatiaina o le manava ma le pharyngitis.

2. Fa'amama le vineka

Afai o le ulo e iai le limescale, tu'u ni nai sipuni o le vineka i totonu o le vai ma fa'avela mo se itula pe lua e aveese ai le limescale.

3. Fa'amama fuamoa

Fua fuamoa se lua i totonu o le ulo ma o le ae maua ai le aafiaga manaomia.

4. Ave'esea le pa'u pate

O se vaega manifinifi o fua o le a fausia i luga o le ipu alumini po o le ulo pe a uma se taimi.Tuu pa'u pateta i totonu, fa'aopopo le tele o vai, fa'apuna, kuka mo le tusa ma le 10 minute, ona aveese lea.

5. O ufimata e taofia ai le faaputuputuina o fua

Tuu se matapulepule mama i totonu o le ulo.A fa'apuna vai, o le fua o le a mitiia e le matapulepule.

6. O le susu tao e aveese ai le fua

Pe a fa'apuna vai i totonu o se ulo alumini, tu'u le 1 sipuniti o sua tao tao, fa'avela mo ni nai minute, ona aveese lea o le fua.

7. Kettle vela pateta e aveese ai le una

I totonu o le ulo fou, tuʻu le sili atu ma le afa o se tamai ulo pateta suamalie, faʻatumu i vai, ma kuka le pateta suamalie.Afai e te faapuna le vai i le lumanaʻi, o le a le faʻaputuina le fua.Aua le fufuluina le puipui i totonu o le ulo pe a uma le pateta suamalie vela, a leai o le a leiloa le aʻafiaga o le paʻu.Mo ulo tuai ua uma ona tumu i le fua, pe a uma ona faʻaaogaina le auala o loʻo i luga e faʻafefe ai le pateta tasi pe faalua, e le gata o le fua muamua o le a faasolosolo malie lava, ae mafai foi ona faia se sao i le puipuia o le faʻaputuina o fua.

8. Fa'alautele vevela ma auala fa'aitiitiga malulu e aveese fua

Tuu le ulo gaogao i luga o le ogaumu e faʻago ai le vai i totonu o le fua, ma a e vaʻaia ni taʻe i lalo ole ulo pe a iai se "pa" ile pito i lalo ole ulo, aveese le ulo ma faʻatumu vave ile malulu. vai, po'o le afifiina o le au ma Uu le gutu i lima uma e lua ma fa'anofo vave le ulo vela i le vai malulu (aua le tu'u le vai e sasaa i totonu o le ulo).O metotia e lua o loʻo i luga e manaʻomia ona toe fai 2 i le 3 taimi.O le fua i le pito i lalo o le ulo e paʻu ona o le faʻalauteleina o le vevela ma le faʻaitiitia.

E tele isi mea o lo'o i totonu o vai paipa, o lea e mafai ai ona e inuina pe a uma ona fa'apuna i totonu o se ulo fa'amama uamea.Ae o le fa'aaogaina o se ulo fa'amama uamea e fa'apuna ai le vai o le a tu'u ai fo'i le fua i totonu o le ulo, ina ia fa'amama le fua, o le auala lea e fa'amama ai le fua, ua e manatua?

Aisea e filifili ai le to'atele ma le to'atele o tagata i le ulo fa'amama uamea?

E tele mea eseese mo ulo, e tofu ma ona lava lelei ma mea le lelei, ae o le a le mea e sili ona lelei mo le tino?I aso nei, o le a tuʻuina atu e le faʻatonu ia oe le saienisi lauiloa.


Taimi meli: Tes-22-2020
;
WhatsApp Online Chat!