Perchè sceglie noi

- 2000 mq di fabricazione interna
2000 mq di fabricazione interna per i prudutti di silicone è neoprene, è dipartimentu di imballaggio.Questu cuntribuisce tremendamente à u costu più bassu, è una megliu flessibilità.

- Fornitore di root per i venditori Target è FBA
Semu fornitori di root per Target, mantenenu sempre u prezzu competitivu, a qualità affidabile è a consegna puntuale.
E, avemu furnitu à Amazon FBA dapoi u 2016, capimu bè chì a mala recensione uccide!Dunque, ùn avemu mai risicatu di spedinu 1 unità di pruduttu chì porta una mala recensione à i nostri clienti!

- Dapoi u 1999
Dapoi u 1999, avemu fattu un passu in questu campu, implicatu in l'approvvigionamentu di materie prime, PMC, fabricazione, QA è QC, auditu di fabbrica, approvvigionamentu è sviluppu di prudutti, riunioni di vendita è presentazione, spettaculu è mostra, ricerca di mercatu oltremare.In l'esperienze di decennii, Well Gift hà maturatu a nostra squadra in ogni aspettu di l'esportazione.Ognunu di a nostra squadra cunnosce i nostri prudutti bè da u materiale à u mercatu.Ogni parte, è ogni passu, sò ben cuntrullati da a nostra squadra.È, avemu statu assai sguardi è appassiunati nantu à u nostru mercatu, è pudete esse senza preoccupazioni cun noi per qualsiasi prudutti è disinni persunalizati.

- 200 produttori diretti
Mantenemu una relazione stabile cù 200 produttori diretti, chì copre tuttu u materiale regulare cum'è;pressofusione di metallo, metallo stampato, tessuto da cucitura, neoprene da cucitura, pelle da cucitura, plastica iniezione, iniezione TPR, auto-dispenser PVC morbido, stuccatura polinesia, stampa di carta, trasferimento, serigrafia, tampografia, plastica vinilica, etc. U fabricatore direttu offre un prezzu più sottile.Questa hè a nostra chjave d'oru per i prezzi sempre competitivi.


Tempu di post: Apr-22-2019
Chat in ligna WhatsApp!