Chì tipu di materiale hè l'esmalte?

Ancu se i mobili fatti di smaltu sò diventati populari solu in Cina dopu à l'anni 1950, più tardi diventenu un mobili di casa.

In ogni casu, l'usu di l'esmalte cum'è materiale hà una storia assai longa, ma in i tempi antichi ùn era micca chjamatu smaltu, ma smaltu.

U primu populu à ammaistrà è aduprà l'esmalte eranu l'antichi Egizziani, è dopu i Grechi.A storia di l'usu di l'esmalte in u mo paese hè ancu assai longa.Pò esse tracciatu à l'VIII seculu dC.À u 14u seculu, a tecnulugia di l'esmalte hè stata maestrata assai prufessivamente.

L'esmalte hè veramente urigginatu da un metallu decorativu di vetru.Hè un materiale cumpostu chì cundensa i materiali vitreous inorganici nantu à u metale di basa à traversu a tecnulugia di fusione à alta temperatura, è pò esse fermu cumminatu cù u metallu, cum'è un materiale cumpostu.Un mantellu grossu cum'è pittura hè stata appiicata à u metallu.

In corta, i prudutti di i materiali di l'esmalte sò principarmenti divisu in dui parti: materiali metallici per l'esmalte è l'esmalte, chì hè u materiale vitreous inorganicu cù un pocu spessore nantu à a superficia.

Tuttavia, in u passatu, per via di a limitazione di l'artisanat, a tecnulugia di casting era ancu assai arretrata, cusì l'esmalte era relativamente caru per un bellu pezzu in u passatu, cusì l'usu era ancu assai limitatu, è solu un picculu numeru di prudutti sò stati. usatu da i nobili.

Dopu à a mità di u 19u seculu, per via di a prumuzione di a rivuluzione industriale, a tecnulugia di casting hè ancu sviluppata à salti è limiti.Da tandu, parechji paesi anu apertu una nova era di l'esmalte mudernu, è parechji prudutti di l'esmalte cù diverse proprietà sò esce unu dopu l'altru.


Tempu di posta: 01-06-2022
Chat in ligna WhatsApp!