Chì sò i materiali di a tazza di tè di vetru?

1. I tazzi di vetru di sodiu è di sali sò i tazzi di vetru più cumuni in a nostra vita.I so cumpunenti impurtanti sò u diossidu di siliciu è l'oxidu di sodiu è l'oxidu di calcium.Stu tipu di tazza d'acqua hè fatta di miccanisimu è soffiu manuale, chì hè pocu prezzu è prudutti cumuni in a vita.Se i vetri di sodiu è di lipidi sò usati cum'è una bevanda calda, di solitu deve esse temperatu quandu si abbanduneghja a fabbrica, altrimente a tazza cracke quandu a diferenza di temperatura hè troppu grande.

2. High borosilicon glass, stu vetru hè chjamatu dopu à l'altu cuntenutu di l'ossidu di boru.I set di tè è i teapots utilizati cù u tè ponu sustene i cambiamenti in grandi differenze di temperatura senza rupture.Ma stu vetru pare magre, più ligeru è poviru.

3. Tazze di cristallu.Stu tipu di vetru hè un pruduttu high-end in u vetru.Perchè ci sò parechji elementi di metalli cuntenuti, i so sconti è a trasparenza sò assai vicinu à i cristalli naturali, è hè chjamatu vetru di cristallu.Ci sò dui tipi di vetru di cristallu, vetru di cristallu di piombu è vetru di cristallu senza piombo.U vetru di cristallu di piombu ùn hè micca cunsigliatu per manghjà, soprattuttu per bevi e bevande acide chì sò cumunimenti utilizati.L'elementi di piombu seranu dissoluti in liquidi acidi.U cunsumu à longu andà pruvucarà avvelenamentu di piombo.U cristallu senza piombo ùn hè micca un elementu principale è hè innocu à u corpu.


Tempu di post: 22-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!