Bottiglia d'acqua

Cumu caccià a scala in a buttiglia d'acqua:
A buttiglia d'acqua hè un apparatu cumunimenti utilizatu.Tuttavia, se u bollitore hè adupratu per un bellu pezzu, a scala serà generata in l'internu.U metudu per caccià a scala in u bollitore include principalmente i seguenti:
1. Pour u loofah è l'acqua in u caldu per a cucina.Dopu qualchì tempu, sguassate a scala.
2. L'agenti di decalcificazione ponu ancu esse acquistati nantu à u mercatu per decalcificate a caldera.
3. Un altru mètudu hè di versà una piccula quantità di l'acitu in a caldera, è poi scaldà per ottene u scopu di descaling.
4. U modu più direttu hè di brusgià u bollitore senza aghjunghje l'acqua per un pezzu, dopu toccu delicatamente, chì pò ancu descale.In ogni casu, stu metudu hè utilizatu per sguassà a scala di u caldu è hè necessariu attentu à a sicurità durante l'operazione.Evitate di scaldà sè stessu.

Comu sceglie una buttiglia d'acqua:
1. Sceglite una marca.In generale, a qualità di u bollitore cù una certa cuscenza di a marca hè relativamente affidabile.Sceglite un bollitore per circà una marca di certificazione 3C.Ùn sceglite micca un bollitore chì ùn risponde micca à u standard per u prezzu di u prezzu.
2. Sceglite un bollitore per sceglie l'acciaio inox.In generale, i tipi di acciaio inox sò i seguenti: SUS304, 202 stainless steel è 201 stainless steel.In generale, l'acciaio inox di qualità alimentaria hè utilizatu.
3. Sceglie materiale plasticu.Di solitu i buttigli d'acqua di plastica utilizanu plastica PP.Tuttavia, assai marche di bollitori nantu à u mercatu utilizanu plastichi riciclati per riduce i costi.L'usu à longu andà liberarà sustanzi nocivi in ​​l'acqua è l'aria, chì dannu u corpu.Dunque, ùn hè micca cunsigliatu per cumprà una buttiglia d'acqua plastica.
4. Fighjate à u termostatu.U termostatu di a caldaia hà una prutezzione anti-secca, un funziunamentu affidabile è una longa vita di serviziu.
5. Selezziunà a tapa.A tapa hè divisa in una tapa plastica è una tapa in acciaio inox.Hè sempre cunsigliatu di cumprà una tapa in acciaio inox.
6. Fighjate à a pusizione di u cambiamentu.A pusizione di l'interruttore hà un interruttore superiore è un interruttore inferiore.Hè cunsigliatu di sceglie u bollitore elettricu cù l'interruttore più bassu.Ancu u prezzu hè più altu, hè stabile è affidabile è hà una longa vita di serviziu.
7. Fighjate à u prucessu di fabricazione.Boni prudutti, u travagliu serà più elaboratu.À u cuntrariu, a rugosità di u travagliu di i prudutti di qualità povira pò esse vistu à l'occhiu nudu.
8. Fighjate à u voluminu.Sicondu i bisogni attuali, pudete sceglie diverse dimensioni di bollitori.

Cumu aduprà a buttiglia d'acqua elettrica:
Quandu si usa a buttiglia d'acqua elettrica, mette a buttiglia d'acqua elettrica nantu à una superficia livellu.Dopu avè accennatu u putere, appughjà novu l'interruttore di l'acqua.Assicuratevi chì ci hè acqua in a pignatta.Ùn asciugà micca.Inoltre, l'acqua ùn deve esse micca troppu pienu, per impediscenu chì l'acqua sbocca fora di a pignatta quandu hè apertu, è a basa hè umitata, causendu fughe.Assicuratevi di disattivà u putere dopu chì l'acqua hè attivata, è dopu scollega u plug power prima di versà l'acqua.
Bottiglia d'acqua elettrica acqua bollente per via di a so alta efficienza termale, bollitore elettricu acqua bollita, solu uni pochi di minuti, cusì attentu à u tempu d'apertura di l'acqua.Evite ancu esse brusgiatu.Dopu chì a buttiglia d'acqua elettrica hè aduprata per un periudu di tempu, una strata di scala bianca serà furmata in a pignatta, è a scala hà un effettu avversu nantu à u corpu umanu, cusì u trattamentu di descaling hè realizatu dopu un periodu di usu.


Tempu di post: 30-lugliu-2019
Chat in ligna WhatsApp!