Capisce u prucessu di stampa di vetru doppia strata

U vetru di doppia strata hè sempre un pruduttu cumuni in a nostra vita.Cù l'aumentu di a freccia di usu di e persone, i bisogni di e persone per i prudutti sò gradualmente migliurà.Avà parechji cummircianti cumincianu à persunalizà i prudutti, è allora avemu da capisce brevemente u prucessu di stampa in u prucessu di persunalizazione di u vetru doppia strata.

tutti sapemu chì a tazza di vetru doppia strata hè fatta di vetru, cusì u prucessu di cuncepimentu include principalmente serigrafia è decalcomania.A serigrafia nantu à u vetru hè monocromaticu, u mudellu hè simplice, è a tinta hè spazzolata da a fabricazione di piastra.Inoltre, a carta culurata nantu à u vetru pò esse di parechji culori, ma di solitu ùn ci hè micca un culore graduale, vale à dì, rossu, giallu, blu, etc. Quessi sò e cose chì avete bisognu di attentu quandu persunalizà i vetri.

A materia prima cumuna di vetru hè u vetru borosilicatu altu, vale à dì, vetru inorganicu.U vetru ordinariu ùn deve micca gustu, cusì fate attente à cumprà.I cunsirvatori è i plastificanti di i plastichi seranu estratti quandu sò diffusi in un ambiente sigillatu, ma a maiò parte di u vetru nantu à u mercatu hè fattu di vetru inorganicu, per quessa, ùn vi preoccupate micca troppu per cumprà vetri diffirenti.Se vi vene in una tazza cù un sapori, ùn deve micca solu chjamà una tazza.Perchè hè plexiglass, plexiglass hè veramente un materiale simili à u polivinyl chloride, è tuttu cù un gustu plasticu hè organicu.

1. Hue currispondenza di u culore: si riferisce à e stesse proprietà: i toni freschi è caldi, a luminosità è i toni sò assuciati inseme.U tonu di culore generale hè megliu.Almenu trè toni: rossu, giallu è blu cù a listessa luminosità sò assuciati inseme.

2. Corrispondenza apprussimata di u culore per u vetru di doppia strata: sceglite toni adiacenti o simili per u culore di u culore.Sta cumminazzioni funziona bè perchè cuntene un culore cumuni di unu di i trè culori basi.Perchè u tonalità hè relativamente vicinu, hè ancu relativamente stabile.Se a tonalità di una sola tonalità currisponde, hè chjamatu u listessu sistema di culore.

3. Corrispondenza progressiva di u culore: Arrange i culori secondu a tonalità, a luminosità è a luminosità.A caratteristica hè chì, ancu s'è a cumpusizioni di culore di u vetru di doppia strata hè ancu assai evidenti, soprattuttu l'abbinamentu graduali di culore è ligerezza.

4. U cuntrastu è u culore di u vetru di doppia strata: Aduprate u cuntrastu di tonalità, luminosità o splendore per currisponde, a forza hè distinta.Frà elli, u cuntrastu di luminosità dà una impressione viva è chjara.Si pò dì chì, finu à chì ci hè un cuntrastu in luminosità, l'accordu di culore ùn falla micca troppu.

Dopu à a breve introduzione sopra, ognunu deve capisce u prucessu di stampa di u vetru di doppia strata.Sè avete qualchì quistione dopu, pudete cuntinuà à pagà attente à noi.


Tempu di posta: 07-07-2021
Chat in ligna WhatsApp!