Tipi di buttigli d'acqua

I buttigli d'acqua sò diventati una cosa chì ogni famiglia ùn pò micca campà senza.Pò esse usatu per beie acqua, caffè è bevande.Hè assai convenientu è assai praticu.

Inoltre, u materiale di e buttigli d'acqua hà parechje classificazioni, cumprese a forma di e buttigli d'acqua. I buttigli d'acqua diversificati sò più attrattivi per l'utilizatori.

Sicondu a classificazione di i materiali, hè divisu in buttigli di ceramica, buttigli di vetru, buttigli di plastica, buttigli d'acciaio inox, buttigli di cloisonne, etc.

Sicondu a funzione, hè divisu in buttigli d'acqua di ogni ghjornu, buttigli d'acqua di publicità, buttigli d'acqua di promozione, buttigli d'acqua di salute, etc.

Sicondu u significatu, hè divisu in buttigli d'acqua d'acacia, buttigli d'acqua di coppia, etc.

Sicondu u prucessu di struttura, hè divisu in buttigli d'acqua di una sola strata, buttigli d'acqua di doppia strata, buttigli d'acqua di vacuum, buttigli d'acqua nano, buttigli d'acqua d'energia, buttigli d'acqua termo.

Well Gift Co., Ltd. hè un fornitore di punta per diversi tipi di rigali di novità, rigali di stagione, rigali promozionali, rigali di souvenir, accessori di decorazione, ghjoculi di novità, ecc. ornamenti di sfere di vetru, vari bicchieri di vinu, tazze di caffè, buttigli d'acqua, tazze smaltate, pinte, scatti, refrigeratori in neoprene, vestiti per bottiglie in neoprene, sottobicchieri, cubetti di ghiaccio, cannucce in acciaio inox, cannucce in silicone, trivets in silicone, ecc.


Tempu di post: 28-novembre-2020
Chat in ligna WhatsApp!