L'influenza di u prucessu di batching nantu à u vetru di doppia strata

U vetru di doppia strata hè più cumuni in a nostra vita, ma sapete chì materiale hè?U vetru di doppia strata hè fattu di vetru borosilicatu altu.L'apparizione di u vetru di doppia strata hè cristallina.U vetru di stu materiale hà un effettu assai bonu nantu à l'usu, è hà ancu un megliu rendimentu di vista.U vetru di doppia strata hà l'effettu di a preservazione di u calore in doppia strata è l'insulazione termica.Hè assai utile per noi per fà u tè o mantene l'acqua calda.A qualità di u vetru hè inseparabile da u prucessu di batching, è parechji fatturi sò implicati in u prucessu di produzzione.Prucessu, u fabricatore di vetru di doppia strata vi intruducerà l'influenza di u prucessu di batching nantu à u vetru.

1. A causa di una bolla in a tazza.Un vetru di doppia strata di qualità insufficiente pò avè qualchì bolle.A causa di sti bolle pò esse causata da u spessore irregolare di e particelle di sabbia di quartz durante u batching.O se a temperatura hè troppu bassu durante l'ingredienti, pruvucarà un difettu di bolla.

2. Bolle di cunfini.U gap trà e particeddi di u batching powder, u gasu cuntenutu in u cullet, è u gas adsorbutu nantu à a superficia di u cullet serà introduttu in u vetru di doppia capa.Questi gasi deve esse scaricati in certi cundizioni di fusione.Ma in a realità, più o menu fermanu in u vetru, pruvucannu bolle.

3. Bolle d'aria causate da u ferru.Se l'ingredienti cuntenenu ferru, u carbonu cuntenutu in u pezzu di ferru interagisce cù u gasu residuale in u vetru per scaricate u gasu, è e bolle seranu generate.

4. Mistura di petri.I petri d'ingredienti sò i particeddi di cumpunenti unmelted in l'ingredienti, vale à dì, i residui di materiale chì ùn sò micca completamente fusi.In a maiò parte di i casi, e petre batching sò particelle di quartz.

U sopra hè una intruduzioni nantu à l'influenza di u prucessu di batching di vetru di doppia strata nantu à u corpu di a tazza.Se vulete chì a produzzione di tazzi di vetru sia più eccellente, avete bisognu di seguità u prucessu di produzzione standardizata per impedisce l'incorporazione di impurità esterne durante u prucessu di produzzione, risultatu in bolle in u vetru.Una volta chì e bolle appariscenu, affettaranu seriamente a qualità di u pruduttu.L'incapacità di vende nurmalmente affetterà seriamente l'efficienza di a produzzione di l'impresa, per quessa, hè assai impurtante per ammaistrà u prucessu d'ingredienti currettu.


Tempu di Postu: Jul-05-2021
Chat in ligna WhatsApp!