L'impurtanza di a qualità di i peluche

I ghjoculi di peluche sò assai populari trà i zitelli.A forma carina è u toccu gentile dà à a zitella un sensu infinitu di sicurità.

Tuttavia, se u peluche di peluche ùn hè micca sceltu bè, pò ancu diventà un assassinu di salute crònica per i zitelli.

I ghjoculi di peluche inferjuri anu materiali poveri è sò irritanti à a pelle, chì ponu purtà facilmente à l'allergii di i zitelli è ancu a frebba.

Inoltre, quandu si compra peluche di peluche, i genitori anu ancu attentu à chì i ghjoculi sò off-line, faciuli di caccià i capelli, è faciuli di caccià i riempimenti.

In più, dopu avè acquistatu peluche, i genitori devenu ancu pulizziari è disinfettati in tempu.I ghjoculi di peluche sò assai faciuli per contaminà a polvera è ammuccià i batteri.Se ùn sò micca lavati è siccati spessu, ponu causà allergie à l'acaru di u zitellu è ancu l'asma.

Dapoi u 1999, Well Gift hè stata entrata in questu campu, implicatu in l'approvvigionamentu di materie prime, PMC, fabricazione, QA è QC, audit di fabbrica, approvvigionamentu è sviluppu di prudutti, riunioni di vendita è presentazione, mostra è mostra, ricerca di u mercatu oltremare.

In l'esperienze di decennii, Well Gift hà maturatu a nostra squadra in ogni aspettu di l'esportazione.Ognunu di a nostra squadra cunnosce i nostri prudutti bè da u materiale à u mercatu.Ogni parte è ogni passu sò cuntrullati bè da a nostra squadra.Avemu statu assai attenti è appassiunati nantu à u nostru mercatu, è pudete esse senza preoccupazioni cun noi per qualsiasi prudutti è disinni persunalizati.


Tempu di pubblicazione: 17 ottobre 2020
Chat in ligna WhatsApp!