Cubetti di ghiaccio in acciaio inox, più faciuli d'utilizà è più puliti cà i cubetti di ghiaccio

Cubetti di ghiaccio in acciaio inox

Scopri i "cubi di ghiaccio" in acciaio inox
Questa Cuppa di u Mondu hà finalmente iniziatu a notte scorsa ~ Nini Rabbit hà seguitu u Big Bear per fighjà l'audienza.Quandu a Russia hà marcatu u quintu gol, Big Bear hà guasi saltatu, è dopu beie a cerveza fredda stabilmente è entusiasmatu.L'estiu va bè cù e bevande di ghiaccio, u football hè ancu megliu!
Parlendu di bevande di ghiaccio, tutti vanu à M Ji K Ji per cumprà u pastu stabilitu, è una cosa serà truvata.A so cola hè megliu cà l'esternu.Tuttavia, e marche sò ovviamente listessi!
A verità hè: a dulcezza in cola vene principarmenti da u sciroppu di fructose, a temperatura hè più bassu, a dulcezza di fructose hè più grande.U cubu di ghiaccio mantene a cola à 0 ° C, è a cola congelata si cala gradualmente dopu un pocu tempu.Ancu s'ellu ùn pare micca cresce da unu o dui gradi Celsius, appena beie, sapete chì u gustu hè diversu.
Avà, vedi u impiegatu chì aghjunghje disperatamente u ghjacciu à u vetru ?
Se pensate chì vi congelate u ghjacciu, pudete aduprà un cubettu di ghiaccio.Ma a tavula di ghiaccio deve esse appiccicata, o l'acqua si sparghjerà.À questu tempu, truverete chì spessu ùn ci hè micca spaziu adattatu per a tavula di ghiaccio in u frigorifero, è cumu si sentenu incunificatu ~ U ghjacciu apertu ùn hè micca cusì igienicu.
Ùn beiu acqua di ghiaccio per un ghjornu, mi sentu incunificatu !
Oghje, Amway hà un inseme di particelle di ghiaccio in acciaio inox per risolve u prublema chì ùn pudete micca beie acqua di ghiaccio in l'estiu.Fighjate prima à l'apparenza, hè circa a stessa dimensione cum'è un cubettu di ghiaccio normale.
Scuzzulate delicatamente, u liquidu internu seguita ancu.Una mistura di alcolu è acqua purificata, per via di a so prisenza, stu granu di ghiaccio in acciaio inox hè più facilmente congelatu.
L'operazione principale hè un passu: lavate è congelate in a frigorifera per trè ore.Questu hè per via di u disignu compactu, chì risparmia u tempu cumparatu cù i cubi di ghiaccio.
Dopu chì u ghjacciu hè bonu, tagliallu è mette in a bevanda ~ No, a Copa Mondiale hà digià principiatu.Fighjendu u ballò cù boni amichi, cumu ùn pò esse micca vinu ?
U vantaghju nantu à u ghjacciu hè chì ùn affetta micca a purità di a bevanda.Per esempiu, beie per impediscenu di evaporà.U megliu modu hè di beie è congelate.Agghiuncennu troppu ghjacciu affettarà a purità, aghjunghjendu particeddi di ghiaccio in acciaio inox ùn sarà micca, è u gustu di ghiaccio.
A più bassa a temperatura, u più altu hè a dulcezza di fructose.Aghju bevutu ancu assai fructose, u mo sour hè megliu cà l'altri senza ghiaccio?Perchè???
Giustu, aghju trovu chì ci sò parechje mamme di tesoru in l'amici grassi ~ In l'estiu, aghju cottu porridge per u zitellu, ma aghju avutu a paura di a bocca calda, allora u ghjacciu si riscalda rapidamente.
In modu, certi amici grassi sò preoccupati chì ùn hè micca sicuru d'utilizà acqua di ghiaccio.In fattu, usa l'acciaio inossidabile 304, chì hè ancu utilizatu per i tazzi d'insulazione generale è i tazzi di risu.


Tempu di post: Dec-17-2019
Chat in ligna WhatsApp!