Trivet in silicone

Un trivet hè un supportu chì hè utilizatu per stabilizzà a camera per ottene certi effetti fotografici.A pusizione di u tripode hè assai impurtante.Sicondu a classificazione di u materiale, u trivet pò esse divisu in legnu, materiale plasticu d'alta resistenza, materiale di lega, materiale d'acciaio, petra vulcanica, fibra di carbone è cusì.

In generale, quandu a ghjente usa càmera digitale per piglià ritratti, spessu ignora l'impurtanza di un trivet.In fatti, i ritratti sò spessu pigliati senza l'aiutu di un trivet, cum'è u tiru di a pista di stella, l'acqua di l'acqua, a notte di a notte è a macro.U rolu di un trivet ùn pò esse ignoratu per l'utilizatori dilettanti è l'utilizatori prufessiunali.A so funzione principale hè di stabilizzà a camera per ottene un certu effettu di fotografia.U più cumuni hè l'usu di un trivet per esposizioni longu.Se vulete piglià una scena di notte è una foto cù una pista di surge, avete bisognu di un tempu d'esposizione più longu.À questu tempu, avete bisognu di un trivet per aiutà a camera à scuzzulate.Dunque, l'impurtanza di sceglie un trivet hè a stabilità.

Sicondu a classificazione di l'usu, pò esse divisu in sparatu di produttu, ritratti di ritratti, scatti di paisaghji, auto-timer è altri trivet.

L'effettu nantu à u tiru

Hè anti-shake è libera l'otturatore di sicurità. A funzione principale di u tripode hè anti-shake, chì pò ottene un tempu di esposizione più longu senza jitter, chì libera l'otturatore di sicurezza.

Sparà in poca luce hè più faciule

U viaghju ùn hè micca bisognu di dumandà l'altri.Pudete aduprà un trivet per stabilizzà a camera, è pudete ancu sparà da sè stessu.Pudete sparà secondu l'effettu chì vulete, cù un otturatore wireless è un modu di guida auto-timer.

A fotografia macro richiede una apertura più chjuca è un ISO più bassu, cusì a velocità di l'otturatore pò esse più lenta, cusì un trivet hè necessariu per stabilizzà a camera è evità a vibrazione di a camera.

Pò sparà à longu focale.Pudete aduprà un trivet per stabilizzà a camera.


Tempu di post: 31-mar-2020
Chat in ligna WhatsApp!