Sottobicchiere in silicone

I monti di silicone includenu coasters di silicone ordinali, cutters di silicone multi-culore è cutters di silicone assemblati.

I coasters di silicone ordinariu sò principarmenti fatti apposta cù a tecnulugia di stampa di compressione.A so struttura principale hè relativamente sèmplice, u pruduttu hè un culore unicu. Pò esse pruduciutu in diverse forme è LOGO.Ma l'efficienza di a produzzione hè alta.

Attualmente, assai custerni di silicone di cartone sò usati per u modellu integrale di cola epossidica multicolore.I monti di silicone multicolori ponu presentà un aspettu megliu.Diversi mudelli di cartone è LOGO ponu esse pruduciutu utilizendu u prucessu di moldura epossidica.L'effettu tridimensionale hè bonu.

U prucessu assemblatu hè principarmenti utilizatu per duie guarnizioni diverse per esse assemblate usendu solchi cuncavi è cunvessi, cum'è forme di fiori è forme di cori, è u culore principale hè diversu da u rosa.

Tuttavia, a muntagna di silicone hà un prucessu complicatu.Hè bisognu di diversi muffa per a pruduzzione è u modellu.Dopu à u modellu secundariu è u ligame di cola per ottene l'effettu di mischju di culore, l'enfasi hè nantu à l'aspettu simplice è squisitu di u produttu senza alcuna lacuna è difetti.

Ùn ci hè micca assai prucessi cumuni per a produzzione di coasters di silicone, ma u più impurtante hè chì u materiale di silicone hà certi vantaghji unichi.

Attualmente, parechji cunsumatori utilizanu LOGO di a cumpagnia persunalizatu è mudelli di marca per u processu persunalizatu, chì hè più vicinu à a vita di e persone.


Tempu di post: 13-lugliu-2020
Chat in ligna WhatsApp!