Sottobicchieri di silicone

I monti di silicone anu una certa tensione, flessibilità è insulazione eccellente.

U pad di silicone hà una bona flessibilità è risponde à e diverse esigenze.Sicondu i so boni caratteristiche, i pads di silicone sò largamente usati in l'elettronica, l'industria è a casa.

U silicone per i coasters hè un silicone trasparente speciale, micca tossicu, ecologicu, speciale.Hè una nova cola vegetale di stampa cù alta forza, alta trasparenza, alta tearability, toccu suave, forte aderenza, è bassa ritirata.Hè stata largamente utilizata in a marca tridimensionale, stampa di vestiti, webbing, serigrafia.

U cuscinettu di silicone hà sottobicchieri di silicone termale è i sottobicchieri di silicone insulati

Silicone termalepad

I pads di silicone termoconduttivi sò generalmente usati in l'industria elettronica.Utilizanu materiali termoconduttivi d'altu rendiment è eliminanu i spazii d'aria, migliurà cusì a capacità generale di cunversione di u calore è permettenu à u dispusitivu di travaglià à temperature più basse.

Pad termicu in silicone

I monti di silicone sò generalmente usati in i prudutti di a casa, l'insulazione di u calore, a decorazione antiscivolosa è creativa.Sò fatti di materiali di silicone di qualità alimentaria è ponu esse aduprati cù diversi tipi di tazzi.A funzione d'isolamentu super calore pò prutegge efficacemente u tavulinu da esse dannatu.L'aspettu squisitu ùn pò micca solu embellisce a vita culurita, ma ancu l'effettu di l'insulazione termica è l'insulazione termale.Iddi adopranu vulcanization muulding high temperature da pressa idraulica, chì sò risistenti à altu temperature, prutezzione di l 'ambienti è non-toxic.They sò moda, liberi à flip è cambià differente shapes.They pò esse allargata à aduprà.U scopu hè adattatu per parechji diametri di tazza. Puderanu esse pusatu in modu sicuru nantu à a tavula quandu si gode di bevande calde è ùn ferite micca a tavola.

I custerni di silicone sò dispunibili in una varietà di culori.Sò brillanti, eleganti è persunalizabili.

E materie prime utilizanu silicone ecologicu.

Sò bassu di carbonu è amichevuli di l'ambiente, micca tossichi è senza gustu, morbidi, antiscivolosi, resistenti à i scossa, à l'acqua è à u calore.Ùn sò micca faciuli di età, ùn sò micca faciuli di fade è sò faciuli di pulizziari.

Hè un pruduttu verde assai attivu è hè a megliu scelta per e muntagne.


Tempu di pubblicazione: Apr-02-2020
Chat in ligna WhatsApp!