Cenicero in silicone

Inviendu stu furmulariu, sarete abbonatu à e-mail di notizie è promozionali da Leafly è accettate i Termini di serviziu è a Politica di privacy di Leafly.Pudete annullà l'abbunamentu di i missaghji email Leafly in ogni momentu.

U sole di a matina sguassate à pena i colline di Berkeley à l'est di a Baia di San Francisco oghje, ma i vaporizatori di u Vulcanu sò digià caldi in i salotti publichi di cannabis in tutta a regione.googletag.cmd.push(function() { googletag.defineSlot ("/43459271/nat-external/leafly.com/Mobile/Medrec", [300, 250], "leafly-dfp-ad-widget-mobile-medium- rectangle-293999821″) .defineSizeMapping(googletag.sizeMapping() .addSize([0,0], [300,250]) .addSize([768,0], []) .build()) .addService(googletag.pubads() )); googletag.pubads().collapseEmptyDivs(); googletag.pubads().enableSingleRequest(); googletag.enableServices(); });

In u Barbary Coast Collective in Mission St. in San Francisco, u staffu mette cenere puliti è bongs di silicone psichedelici chì a ventosa nantu à a tavula per chì i clienti ùn ponu micca sbattà.U plasticu hà sempre un odore debole di un lavatu à l'alcohol.

Quandu e porte aperte à 9 ore di sera in u salone SPARC in Mission St., l'avucati è i pensionati si mettenu in fila per mustrà a so carta d'identità, piglianu una macina, è si mettenu à chjappà i sacchetti di Volcano.Certi si fermanu prima di i so turni à u travagliu.Altri venenu direttamente da l'abitazione di u guvernu induve e lege federale pruibiscenu l'usu di cannabis medica.

Cume a luce di a matina scura filtra da i vitrali, i sacchetti di u Vulcano si gonfianu cù u brrrrrrrr di pompe d'aria in miniatura.L'accendini Bic flick and touch joints.I primi dabs toccu nantu à unghie di quartz cun un sssssssssSSSSSSSS.L'effervescente "Big Pimpin" di Jay-Z campa nantu à u sistema di sonu Barbary.Ti tieni in. Sfocate una tosse.Pruvate à espirazione fresca.Allora tosse per veru.

A parti di a musica, sta prima hè tranquilla cum'è una chjesa o una biblioteca.Un staffer in plaid spolvera e piante d'appartamentu.

Ci hè solu nove posti nantu à u pianeta Terra induve pudete andà in un salone di cunsumu di cannabis cum'è un bar d'alcool.San Francisco hà sette.Oakland hà unu.Denver - unu.Eccu.Per a Terra.

È "San Francisco hà u megliu regulamentu in ogni locu", disse Charles Pappas, un cumissariu di cannabis medica di Berkeley.

I famosi caffè d'Amsterdam sò squallidi è solu "tollerati".I club semi-privati ​​di Barcellona ùn anu micca permessi di cità è statali affissati nantu à u muru.Scusate, pionieri di Washington è Oregon.U futuru succede quì - di novu.

Questu settembre, u Dipartimentu di Salute Pública di San Francisco emetterà e regule aghjurnate per i so salotti di classe mundiale, chì sò stati attornu da almenu 2010 in una capacità medica è sò andati in recreazione u 1 di ghjennaghju. Ancu più salotti sò in u pipeline di pianificazione, Leafly. hà amparatu.L'ufficiali statali, è ancu u staffu di e cità di Los Angeles è Sacramento, sò stati macchiati in Barbary Coast stu veranu per piglià note.

Di sicuru, a solitu ora felice di 5 pm i ghjorni di a settimana tendenu à esse affollati.Venneri dopu meziornu, l'ora felice tracerà linee fora di a porta.Ma malgradu i stori di 2018 in l'Associated Press è u Guardian di u RU, a maiò parte di i lucali di a Baia ùn anu mai pusatu u pede in un salone.Ùn sanu micca cumu, hà dettu Robbie Rainin, direttore di vendita di SPARC.

"Aghju u stessu prublema cù a palestra.Vogliu andà, ma ùn sò micca sapè cumu utilizà e macchine.È ùn cunnosci micca a cultura ".

"Aghju vistu una famiglia di turisti chì passanu è decide di entre, ma un membru di a famiglia si stete fora, dicendu" Ùn entreraghju micca".Sembra sempre chì facenu qualcosa di sbagliatu ".

I salotti ùn ponu micca publicità cum'è bars, l'operatori anu dettu.È i salotti puderanu esse ghjustu à ghjucà cool in mezzu à l'era di Trump.L'ufficiali in Colorado, Washington, Oregon, Alaska, Nevada è oltre anu rifiutatu tutti i bar di cannabis, per paura di a salute è a sicurità publica, è di ripresa federali, dicenu.Si preoccupanu di a guida di droga, o di i crimini in sala, o di l'overdose o l'esposizione di fumu.

Erich Pearson, u CEO di SPARC, hà dettu chì anu avutu un incidente in ottu anni.Chjama queste preoccupazioni "solu più merda pruibizionista, essenzialmente".

A critica di a sala di classificazione implica a ghjente chì fuma in un salone è guida.Chì ci vole à fà a sucetà ?I roti ùn anu micca bisognu di reinventà, pare.

"Avemu qualcosa chì pudemu adattà per aduprà per l'intossicazione di cannabis - è questu hè u regulamentu statale di l'alcohol", hà dettu Debby Goldsberry, direttore di Magnolia Wellness.

Pappas nota chì, "Se i bar sò sicuri, perchè i salotti ùn ponu micca esse sicuri?Un pruprietariu di un salone pò dì: "OK, avete fumatu abbastanza, hè questu".Cum'è un bar".

Infatti, Magnolia Wellness hà adattatu i protokolli statali di intossicazione alcolica per uttene u so permessu di salotto di Oakland.Ci hè quattru tappe di intossicazione, disse Goldsberry.Hanu tagliatu un paru di persone, è chjamanu un paru Ubers."Nimu ùn ghjunghje mai à a tappa quattru.Solu ùn permettenu micca ".

A maiò parte di a ghjente piglia u trasportu di massa à i salotti di a Baia, hà dettu Rainin.È cù l'applicazioni di sparte di ride, a ghjente hà parechje alternative à a guida.

A cannabis porta ancu menu risicu di crash chè l'alcoolu (1,6 versus 17), cù effetti più tolerabili chì culminanu in ottu minuti versus 90 minuti per l'alcool.

I primi dati mostranu chì l'accessu à a cannabis legale riduce a guida imprudente, principalmente trà i ghjovani cunduttori maschili di fine settimana di notte chì altrimenti seranu ubriachi."U primu annu sanu dopu à l'entrata in vigore, a legalizazione [medica] hè assuciata à una diminuzione di 8-11 per centu in i morti di trafficu", i ricercatori anu truvatu in 2013.

U so unicu incidente à SPARC in ottu anni, hà implicatu una persona in medicazione di prescription.Per cuntrastu, hà dettu, quasi tutte e municipalità "sanzianu è permettenu stabilimenti d'alcol, è quelli chì anu incidenti ogni notte".

"A maiò parte di i prublemi ponu esse risolti cù un vetru d'acqua", disse Goldsberry."Avemu abbundanza d'acqua".L'altri anu ancu bisognu di aria fresca.

Dapoi ghjennaghju, qualcunu di 21 anni o più pò entre in un salone, cusì i budtenders più attenti à i principianti di a polizia.Per riduce l'esposizione acuta di THC:

"E persone chì cunsumanu sò generalmente assai rispettuosi è privati ​​​​è si mantenenu per sè stessu mentre cunsumanu", disse Jesse Henry, direttore esecutivu di Barbary Coast.

I salotti ponu ancu pare chì sminuiscenu decennii di guadagni duramente battuti per sguassà i posti di travagliu in California da u fumu.Allora tutti l'usu anu sistemi di ventilazione d'alta putenza, è u dipartimentu di salute di San Francisco pianifica più regule di l'aria pulita in a so liberazione stu mese.

Parechji dicenu chì i travagliadori duveranu esse esposti à u fumu zero, cum'è u tabacco.Un ghjornu l'OSHA federale puderia intervene. A suluzione hè simplice."Fate solu fora.Nantu à un patio.Allora ci hè zero prublema ", disse Goldsberry.

A menu chì ùn site un vicinu.Magnolia hè in una parte industriale di a cità induve nimu ùn importa.I salotti futuri duveranu ancu ammaistrà u cuntrollu di l'odore per pacificà i vicini garrulous.

U quartieru intornu à SPARC hè desertu à l'ora di chjude, 22 ore ogni notte.A maiò parte di i salotti anu stabilitu una ultima chjama di 9 ore per bongs è sacchetti di vulcani.

Cum'è l'ultimi rigulari sfilanu, u turnu di sera sguassate i vaporetti è i unghie elettroniche, mette i snacks è sviuta i ceneri in i cestini, è i cestini in i cestini fora.Riempinu a lavastoviglie cù bocche è pezzi di vaporizzatore, ponenu a macchina in u modu "sanitize" à 180 gradi Fahrenheit, è spegnenu e luci per un pocu - finu à chì u sole di a matina torna in cima à e muntagne di Berkeley.

Inviendu stu furmulariu, sarete abbonatu à e-mail di notizie è promozionali da Leafly è accettate i Termini di serviziu è a Politica di privacy di Leafly.Pudete annullà l'abbunamentu di i missaghji email Leafly in ogni momentu.

Ùn possu aspittà chì i saloni di cannabis diventenu a nova norma!E persone cum'è mè chì ùn beie micca è ùn piacenu micca a "cultura di l'alcool" (vale à dì i bars) anu infine l'uppurtunità di esce in u mondu è gode di a nostra pianta preferita.

>>> "A cannabis porta ancu menu risicu di crash cà l'alcoolu (1.6 vs 17), cù effetti più tolerate chì culminanu in ottu minuti versus 90 minuti per l'alcool".

I numeri quì sò impurtanti.- Questu significa chì l'alcolu hè DECE VOLTE più risicatu chè a marijuana.Un risicu di crash di "1" significaria chì hè uguale à u risicu di un driver totalmente drittu.– Allora, un incrementu di risicu di .6 avvicina insignificanza!

A preponderanza di a ricerca mostra chì u cunsumu di marijuana ùn hè micca una causa significativa di accidenti auto.In u 2015, u rapportu di Drug and Alcohol Crash Risk, pruduciutu da l'Amministrazione Naziunale di Sicurezza di u Trafficu di l'Autostrada di u Dipartimentu di i Trasporti di i Stati Uniti, hà truvatu chì, mentre chì a guida ubriaca aumentava drasticamente u risicu d'entra in un accidentu, ùn ci era evidenza chì l'usu di marijuana aumentava stu risicu.

In fattu, dopu avè aghjustatu per età, sessu, razza è usu di l'alcohol, u rapportu hà truvatu chì i cunduttori chì avianu cunsumatu recentemente marijuana ùn eranu più probabili di crash cà i cunduttori chì ùn eranu micca sottu à l'influenza di l'alcohol o di droghe.

In più, i studii mostranu chì i stati di a lege di marijuana medica anu tassi di mortalità di trafficu più bassi "paragunatu à i stati chì ùn anu micca legalizatu.

>>> "A cannabis porta ancu menu risicu di crash cà l'alcoolu (1.6 vs 17), cù effetti più tolerate chì culminanu in ottu minuti versus 90 minuti per l'alcool".

I numeri quì sò impurtanti.- Questu significa chì l'alcolu hè DECE VOLTE più risicatu chè a marijuana.Un risicu di crash di "1" significaria chì hè uguale à u risicu di un driver totalmente drittu.– Allora, un incrementu di risicu di .6 avvicina insignificanza!

A preponderanza di a ricerca mostra chì u cunsumu di marijuana ùn hè micca una causa significativa di accidenti auto.In u 2015, u rapportu di Drug and Alcohol Crash Risk, pruduciutu da l'Amministrazione Naziunale di Sicurezza di u Trafficu di l'Autostrada di u Dipartimentu di i Trasporti di i Stati Uniti, hà truvatu chì, mentre chì a guida ubriaca aumentava drasticamente u risicu d'entra in un accidentu, ùn ci era evidenza chì l'usu di marijuana aumentava stu risicu.

In fattu, dopu avè aghjustatu per età, sessu, razza è usu di l'alcohol, u rapportu hà truvatu chì i cunduttori chì avianu cunsumatu recentemente marijuana ùn eranu più probabili di crash cà i cunduttori chì ùn eranu micca sottu à l'influenza di l'alcohol o di droghe.

In più, i studii mostranu chì i stati di a lege di marijuana medica anu tassi di mortalità di trafficu più bassi "paragunatu à i stati chì ùn anu micca legalizatu.

Mi dumandu cumu si puderanu evoluzione i club privati.Pensendu chì "ùn serve micca" u publicu generale "forsi u pesu di e regule è i regs puderia esse menu intrusiva.


Tempu di post: 25-06-2019
Chat in ligna WhatsApp!