Hè dannusu per beie l'acqua da un vetru?

U vetru hè stabile in natura.Ancu s'ellu hè aghjuntu l'acqua calda, hè sempre una sustanza solida stabile, è i cumpunenti chimichi in questu ùn precipitanu micca è contaminanu l'acqua potabile.Dunque, l'acqua potabile da un vetru hè in teoria innocu per u corpu.Tuttavia, in ordine per beautify qualchi vetru, più vernici sò usati per disegnà a superficia interna di u vetru, o vetru piombo hè usatu in a pruduzzioni.Sì sti vetri sò usati per beie l'acqua, pò causà danni à u corpu.

In generale, a qualità di i vetri compru in i centri di shopping pò esse garantitu è ​​ùn pruvucarà micca dannu à u corpu.In ogni casu, s'ellu ci hè una grande quantità di pigmentu in u vetru, o s'ellu hè un vetru di piombo di qualità bassu, dopu à versà in u vetru alcune bevande acide o acqua calda, alcuni ioni di piombo o altri sustanzi chimichi dannosi ponu esse precipitati. polluendu cusì l'acqua potabile.Sì sti cups sò usati per un bellu pezzu, pò causà danni à u corpu, cum'è l'avvelenamentu crònicu di piombo, reazzioni allergii, danni à a funzione di u fegatu è di i rini, etc. Per quessa, hè più sicuru di sceglie un vetru d'alta qualità senza pittura. decoru à l'internu.

In più di l'acqua potabile da tazzi di vetru, a ghjente pò ancu aduprà tazzi di carta dispunibuli o tazzi di ceramica per beie l'acqua, chì generalmente ùn producenu micca sustanzi nocivi, ma per ragioni di sicurezza, hè ancu necessariu di evità l'usu di tazzi decorati cù pittura à l'internu. .


Tempu di pubblicazione: 23-sep-2022
Chat in ligna WhatsApp!