Cumu installà una buttiglia di sport in acciaio inox durante l'usu

Cum'è un strumentu per portà l'acqua, a buttiglia di sport in acciaio inox hà una struttura simplice è un scopu unicu.Stòricamente, i buttigli d'acqua utilizati in i sporti all'apertu sò stati fatti da a pelle è viscera di e piante o animali simili à i zucchini.Tuttavia, tali coL'imprenditori ùn anu pussutu risponde à i bisogni di i sporti muderni all'apertu in parechji aspetti, cum'è a sicurità è l'igiene.Cù u sviluppu di a scienza, u plasticu, l'acciaio inossidabile, i bolli d'aluminiu è i bolli di silicone sò ancu apparsu unu dopu à l'altru, è sò stati largamente utilizati per un bellu pezzu.Tuttavia, a buttiglia di sport in acciaio inox d'oghje hà e seguenti precauzioni durante l'usu:

  1. Quandu tene e bevande, ùn li riempia micca troppu, è lasciate un spaziu di 2 ~ 3cm à a bocca di l'buttiglia.

  2. L'attrezzatura di l'acqua di sportu hè stata pruvata à a pressione, ma a pressione eccessiva pò ancu pruvucà scoppi parziali.

  3. Ùn aduprate micca l'utensili d'acqua per mantene e bevande fermentate, cum'è l'acidu, u latti è altre bevande corrosive è perishable.

  4. Mantene l'utensili d'acqua cumpletu luntanu da a surgente di calore, perchè l'aumentu di u caldu hè propensu à accidenti in cundizioni d'alta temperatura.

  5. Ùn mette micca l'utensili d'acqua piena in u congelatore o in u fornu micru di a scatula di ghiaccio.

  6. Ùn aduprate micca l'acqua di sport per mantene a benzina o altri carburanti.

  I vantaghji di u bollitore di sport in acciaio inox sò evidenti: durable, sicuru, faciule da portà, è pò esse sceltu in diversi culori è stili secondu e preferenze persunale.Hè diventatu a cunfigurazione basica per i dilettanti di l'outdoor.U doppiu pusatuer buttiglia di sport in acciaio inox hà esigenze di trasfurmazioni più altu, è u prezzu hè assai più altu ch'è quellu di a buttiglia di sport in acciaio inox unica strata.


Tempu di Post: 17-May-2021
Chat in ligna WhatsApp!