Cumu distinguishà a qualità di vetru doppia strata

Perchè u vetru di doppia strata hè bella, trasluzente è durable, assai amichi piace à utilizà prudutti di vetru.Tuttavia, ci sò tanti tipi di tazzi è diversi fabricatori nantu à u mercatu, cumu pudete sceglie un vetru di doppia strata affidabile cù qualità qualificata?Lasciami insignà alcune cumpetenze di shopping è cunsiglii per distingue u bonu da u male.

1. Fighjate à a forma: Si dipende s'ellu l'insulation di u cisterna internu hè u listessu cum'è a lucidatura in l'esternu, s'ellu hè assai uniforme in l'internu è fora, è ùn ci hè micca dislivellu, è poi vede s'ellu ci sò danni. o scratch Mark, s'è vo avete sti prublemi, avete sempre à sceglie un altru thermos, perchè hè relativamente inappropriatu à dà un difettu vetru doppia strata cum'è un rigalu à l'altri.

2. Fighjate à a qualità di u materiale: Se a qualità ùn hè micca bona, sta tazza ùn serà spessu usata per un bellu pezzu, è a salute di e persone serà ancu affettata quandu a ghjente beie l'acqua.Hè ricumandemu chì cumprà un vetru di doppia strata, chì hè assai bellu È hè assai sano, micca cum'è tazzi di plastica, preoccupatu di residui chimichi o odore peculiar.

3. Vede s'ellu l'artigianalità di a parte di a bocca di a tazza hè meticulosa: questu hè un ditagliu relativamente chjucu, certi persone ùn anu micca nutatu quandu sceglienu, ma in generale, spessu riflette a qualità di una mugla di rigalu, è simu tutti. disposti à crede, E persone chì fucalizza nantu à i dettagli sò assai rispunsevuli.Se stu locu ùn hè micca fattu bè, si senterà aggradèvule quandu beie l'acqua.

4. Fighjate à a strettezza: A bocca di a tazza è u corpu di a tazza currispondenu quandu sò chjusi?S'ellu ùn currispondenu micca, a fuga d'acqua è altri prublemi ponu accade durante l'usu, chì pruvucarà prublemi per l'utilizatori.

A qualità di u vetru di doppia strata hè ghjudicata secondu i quattru aspetti sopra di forma, materiale, finitura di tazza è sigillatura.Credu chì ognunu pò cumprà prudutti satisfactori dopu avè maestru di e cumpetenze sopra.In l'usu di ogni ghjornu, ognunu deve ancu fà un bonu travagliu di pulizziari è mantene a tazza, per mantene l'usu longu di a tazza.


Tempu di pubblicazione: 24-dic-2021
Chat in ligna WhatsApp!