Cumu pulisce a scala in u vacuum in acciaio inox

Parechje famiglie utilizanu bolli di vacuum in acciaio inox, è a scala apparirà dopu l'usu regulare.Limescale hè male per u corpu umanu, cusì deve esse eliminata.Cumu caccià a scala?Lasciami dì quì sottu.

1. Magnetization

Pusendu un magnetu in u caldu ùn solu ùn accumule micca a terra, ma l'acqua fogera hè magnetizzata, chì hà l'effettu di eliminà a stinimentu è a faringite.

2. Decalcificazione di l'acitu

Se u caldu hà calcariu, mette uni pochi di cucchiai di l'acitu in l'acqua è bollite per una ora o duie per sguassà u calcariu.

3. Descaling d'ova

Foglia dui ova in a pignatta è uttene l'effettu desideratu.

4. Eliminazione di a buccia di patata

Una fina capa di scala si formarà nantu à a pignatta o pignata d'aluminiu dopu un periudu di tempu.Mettite a pelle di patata in l'internu, aghjunghje una quantità approprita d'acqua, fogghiu, cogliu per circa 10 minuti, è poi sguassate.

5. Masks impediscenu l'accumulazione di scala

Mettite una maschera pulita in u bollitore.Quandu l'acqua fogera, a scala serà assorbita da a maschera.

6. Baking soda sguassate scala

Quandu l'acqua fogera in una caldera d'aluminiu, mette 1 teaspoon di baking soda, fogghiu per uni pochi di minuti, è a scala serà eliminata.

7. Kettle bollita patata per sguassà scala

In u novu caldu, mette più di a mità di una piccula pignatta di patata dolce, riempia cù l'acqua, è coccia a patata dolce.Se fate bollire l'acqua in u futuru, a scala ùn accumulerà micca.Ùn fregate micca u muru internu di a caldera dopu à patate dolci bollite, altrimenti l'effettu di descaling serà persu.Per i vechji caldi chì sò digià pienu di scala, dopu avè usatu u metudu di sopra per bolliri a patata una volta o duie volte, micca solu a scala originale falà gradualmente, ma ancu pò ghjucà un rolu à impedisce l'accumulazione di scala.

8. L'espansione termale è u metudu di cuntrazione friddu per sguassà a scala

Mettite u caldu viotu nantu à a stufa per asciucà l'acqua in a scala, è quandu vi vede cracke in u fondu di u caldu o quandu ci hè un "bang" à u fondu di u caldu, sguassate u caldu è rapidamente riempie cù friddu. acqua, o imbulighjate u manicu è Mantene u spout cù e duie mani è rapidamente pusà u caldu bollita in acqua fridda (ùn lasciate micca l'acqua versà in u caldu).I dui metudi di sopra deve esse ripetutu 2 à 3 volte.A scala nantu à u fondu di a pignatta casca per l'espansione termale è a cuntrazione.

Ci sò parechje altre sustanzie in l'acqua di l'acqua, cusì pudete beie dopu a bollitura in un vacuum vacuum in acciaio inox.Ma aduprendu un vacuum in acciaio inox per bollire l'acqua, lasciarà ancu scala in u caldu, cusì per pulizziari a scala, quì sopra hè a manera di pulisce a scala, avete ricurdatu?

Perchè più è più persone sceglienu un bollitore di vacuum in acciaio inox?

Ci sò parechji materiali diffirenti per i kettles, ognunu cù i so vantaghji è svantaghji, ma chì materiale hè megliu per u corpu?Oghje, l'editore vi darà a scienza populari.


Tempu di pubblicazione: 22-dic-2020
Chat in ligna WhatsApp!