Cumu pulisce a scala in u caldu in acciaio inox

1. Imbulighjate l'acitu biancu è l'acqua in una proporzione di 1: 2, pour a suluzione in un caldu, plug it in è purtate à fogghiu, è poi lasciate per 20 minuti, finu à chì a scala si stende.
2. Pone a buccia di patata è a fetta di limonu in a pignatta, aghjunghje l'acqua per copre l'scala, bollite è lasciate per 20 minuti per ammorbidisce a scala, è poi pulita.
3. Pour una quantità propria di coca in u caldu, lasciate per parechje ore, è poi pour a coca fora di u caldu.

Chì sò e cumpetenze di mantenimentu di i prudutti in acciaio inox?
1. Quandu cù i prudutti d'acciaio inossidabile, duvete scrub più per mantene i prudutti d'acciaio inossidabile puliti.Dopu a pulizia, avete da ricurdà di asciucàlli cun un pannu seccu.
2. Se ci hè u polu è a terra faciuli di sguassà nantu à a superficia di l'acciaio inox, pò esse lavatu cù sapone, detergente debule o acqua calda.
3. Se a superficia di l'acciaio inossidabile hè contaminata da grassu, oliu è oliu lubricating, pulizziate cù un tela, è dopu aduprà detergente neutru o suluzione di ammonia o lavare speciale.
4. A superficia di l'acciaio inox hè attaccata cù bleach è diversi acidi.Risciacquate immediatamente cù l'acqua, poi immergete cù una solu solu di ammonia o una solu suluzione di carbonu neutru, è lavate cù detergente neutru o acqua calda.
5. Se ci hè una marca o film nantu à a superficia di i prudutti di l'acciaio inox, aduprate acqua calda è detergente debule per lavà.Se ci hè adesivu nantu à a superficia di i prudutti d'acciaio inossidabile, aduprate alcolu o solvente organicu per scrub.
6. Quandu pulizziari la lavanda in acciaio inox, ùn aduprate micca bola di filu d'acciaio duru, agenti chimichi o spazzole d'acciaio per scrub.Aduprate una spugna molle, una tela molle cù acqua o detergente neutru, altrimenti pruvucarà graffi o erosione.
7. Quandu s'utilice i prudutti di l'acciaio inossidabile in i tempi ordinali, pruvate à fà menu esposti à sustanzi acidi o alkalini per evità a corrosione.Evite ancu di esse sbattuti o sbattuti, altrimenti i prudutti d'acciaio inossidabile seranu dannati.


Tempu di Postu: 25-Nov-2022
Chat in ligna WhatsApp!