Tazza di vetru di tecnulugia di rimozione di scala di tè

Parechje persone piace à beie tè, ma i tacchi di tè nantu à a tazza sò difficiuli di sguassà.Una strata di terra di tè cresce in u muru internu di u set di tè, chì cuntene una varietà di sustanzi di metalli cum'è cadmiu, piombo, ferru, arsenicu è mercuriu.Portanu i so corpi quandu beie u tè, è sò cumminati cù nutrienti cum'è proteini, grassi è vitamini in l'alimentariu per generà precipitazioni difficili è impediscenu l'assorbimentu di nutrimentu.À u listessu tempu, sti ossidi in u corpu pò ancu causà nervi, digestioni, malatie di u sistema hematopoietic urinariu è disfunzioni, in particulare l'arsenicu è u cadmiu pò causà cancer, causannu malformazioni fetali è salute dannosa.Per quessa, quelli chì anu l'abitudini di bere tè duveranu spessu pulisce i muri internu di u tè set in tempu.Per fà micca più ferite sta materia, i seguenti metudi anu introduttu parechji metudi di rimuzione di tè:

1. Eliminate a macchia di tè nantu à a separazione di tè di metallo è utilizate a partizione di tè di metallo, chì diventerà scura per via di a scala di tè.Se ùn pudete micca lavà cù un pulitore mediu, pudete immergellu cù l'acitu, o utilizate un bleach per utilizà un agent bleach.Dopu a soa, pudete fà facilmente a terra.

2. Eliminate a terra di tè nantu à a tazza di tè o teapot.Dopu à un bellu pezzu, a tazza di tè è a teapot seranu strofinate da una quantità di terra di tè è di salitu cù spugna.

3. Eccettu per i picculi tacchi di tè, pò esse imbulighjate in una suluzione per bleach o pulverulente di pulizia, è mette per una notte per sguassà a scala di tè.

4. A manera più faciule di caccià a pelle di patata hè: aiutu cù a pelle di patata.Mettite a pelle di patata in a tazza di tè, poi mette in acqua fogera, copre, è pigliate in 5 à 10 minuti, è scuzzulate un pocu volte per sguassà a scala di tè in questu.

5. Aduprate dentifrici o casci d'ova rottu per scrub, poi risciacquate cù l'acqua.

6. Soak in l'acitu di l'acidu diluted per 30 minuti, pudete esse brillanti.I set di tè squisiti ponu esse sbulicati cù un pannu cù l'acitu, induve i dita ùn sò micca abbastanza, pudete aduprà una spazzola di denti di capelli molli per immergete l'acitu è ​​a suluzione di salitu per asciugà ligeramente.

Materiale di vetru

I tazzi di vetru sò una necessità di ogni ghjornu assai cumuni in a vita di ogni ghjornu, perchè tutti anu bisognu di beie l'acqua, naturalmente anu bisognu di tazzi d'acqua, è u vetru hè u nostru strumentu d'acqua cumunimenti utilizatu.Allora, chì sò e classificazioni di tazzi di vetru?Credu chì parechji amichi volenu sapè stu prublema.Seguimu Xiao Bolu per sapè in dettagliu.


Tempu di post: 16-mar-2023
Chat in ligna WhatsApp!