Tazza di smaltu

Ci sò parechji tipi di mugs.A tazza di smaltu hè unu di elli.A tazza di smaltu hè una tazza di porcellana?

Ùn hè micca.A tazza di l'esmalte hè un tipu di tazza di metallu, è u prucessu hè abbastanza complicatu. L'esmalte hè un glaze vitreous inorganicu chì hè chjapputu è brusgiatu nantu à a superficia di u fondu di u fondu di 100 metalli.U revestimentu di smaltu nantu à a superficia metallica pò prevene u metale da arrugginazione, perchè quandu u metale hè riscaldatu, ùn formarà micca una capa ossigenata nantu à a superficia è pò resiste à l'erosione di diversi liquidi.

Perchè i prudutti di l'esmalte ùn sò micca solu sicuri è micca tossichi, ma ancu resistenti à l'alte temperature è l'usura, sò stati usati in bagneri, armarii, frigoriferi, è qualchì equipamentu medicale è altri campi di pruvisti.

Inoltre, in certi cundizioni, u revestimentu di smaltu nantu à u corpu di metallu mostra una durezza alta, resistenza à alta temperatura, resistenza à l'usura è effettu d'insulazione è altre proprietà eccellenti, perchè i prudutti di l'esmalte sò più utili.

Well Gift Co., Ltd. hè un fornitore di punta per diversi tipi di rigali di novità, rigali di stagione, rigali promozionali, rigali di souvenir, accessori di decorazione, ghjoculi di novità, ecc. ornamenti di sfere di vetru, diversi bicchieri di vinu, tazze di caffè, bottiglie d'acqua, tazze smaltate, pinte, scatti, refrigeratori in neoprene, vestiti per bottiglie in neoprene, sottobicchieri, cubetti di ghiaccio, cannucce in acciaio inox, cannucce in silicone, trivets in silicone, etc.


Tempu di post: 08-09-2020
Chat in ligna WhatsApp!