Disvantages di vetru

A tessitura hè un pocu più pesante, hè faciule di rompe, a temperatura troppu alta si rompe, i zitelli ùn sò micca sicuri, ùn ponu micca scaccià, prublemi di trasportu, resistenza di terra, micca insulazione di calore, senza insulazione, micca refrigerate, muffa.

Metudu di migliurà di vetru:

Calchì volta i bisogni di a vita ùn deve esse cumpleta in tecnicu, è qualchì volta l'applicazioni tecniche di l'applicazioni in a vita hè diventata superflua, impediscenu l'abitudini di vita di e persone.A tecnulugia è a vita sò cuntradittori.In ogni casu, almenu a situazione di a tecnulugia è a vita deve esse almenu bella, faciule d'utilizà, è impedisce ch'ella sia faciule di brusgià.

Classificazione di vetru:

Cup pò esse divisu in vetru singulu-layer, vetru doppiu-layer, vetru di cristallu, tazza di l'uffiziu di vetru, tazza di bocca di vetru, etc. Vetru di doppia strata, cum'è u nome suggerisce, hè divisu in dui strati quandu u vetru hè fattu, è pò ghjucà un rolu in l'insulazione di calore è scalding quandu s'utilice.

A materia prima di u vetru doppiu-layer sò high -borosilica glass, food-grade catering -grade glass, chì hè sparatu da più di 600 gradi di alta temperatura.Hè di solitu una pipa di tazza di vetru borosilicu altu.È hè un novu tipu di tazza di tè di prutezzione di l'ambiente, chì hè sempre più favuritu da e persone.


Postu tempu: Apr-01-2023
Chat in ligna WhatsApp!