Composizione di vetru

U vetru ordinariu hè fattu di soda, calcariu, quartz è feldspar cum'è e materie prime principali.Dopu à mischjà, hè funnutu, clarificatu è homogeneizatu in un furnace di vetru, è poi trasfurmatu in forma.U vetru fusu hè versatu in a superficia di u liquidu di stagno per float è furmà, è dopu sottumette u trattamentu di annealing.È uttene prudutti di vetru.
Composizione di diversi vetri:
(1) Vetru ordinariu (Na2SiO3, CaSiO3, SiO2 o Na2O·CaO·6SiO2)
(2) Vetru di quartz (vetru fattu di quartz puru cum'è a materia prima principale, a cumpusizioni hè solu SiO2)
(3) Vetru temperatu (stessa cumpusizioni cum'è u vetru ordinariu)
(4) Vetru di potassiu (K2O, CaO, SiO2)
(5) Vetru borate (SiO2, B2O3)
(6) Vetru culuratu (aghjunghje qualchi ossidi di metalli in u prucessu di fabricazione di vetru ordinariu. Cu2O-red; CuO-blue-green; CdO-giallo-chiaru; CO2O3-blu; Ni2O3-verde scuru; MnO2-Viola; colloidal Au--red; ; Ag colloidale - giallu)
(7) Vetru chì cambia di culore (vetru di culore avanzatu cù ossidi di elementi di terra rara cum'è coloranti)
(8) Vetru otticu (aghjunghje una piccula quantità di materiali sensibili à a luce, cum'è AgCl, AgBr, etc., à a materia prima di vetru borosilicatu ordinariu, è poi aghjunghje una quantità assai chjuca di sensibilizzante, cum'è CuO, etc., per fà u vetru più resistente à a luce. sensitivu)
(9) Vetru arcobalenu (fattu aghjustendu una grande quantità di fluoru, una piccula quantità di sensibilizzante è bromuru à a materia prima di vetru ordinariu)
(10) Vetru protettivu (materiali ausiliarii appropritati sò aghjuntu in u prucessu di fabricazione di vetru ordinariu, in modu chì hà a funzione di impedisce a luce forte, u calore forte o a radiazione da penetrazione è prutegge a sicurità persunale. Per esempiu, grisgiu-dichromate, l'ossidu di ferru assorbe). raghji ultravioletti È una parte di a luce visibile; blu-verde - l'ossidu di nichel è l'ossidu ferrosu assorbenu l'infrarossi è parte di a luce visibile; u vetru di piombo - l'ossidu di piombo assorbe i raghji X è i raghji r; blu scuru - dicromati, l'ossidu ferru, l'ossidu di ferru assorbanu Ultraviolet, infrared è a luce più visibile; l'ossidu di cadmiu è l'ossidu di boru sò aghjuntu per assorbe u flussu di neutroni.
(11) Vitru-ceramica (chjamata ancu vetru cristallizatu o ceramica di vetru, hè fatta da l'aghjunzione d'oru, d'argentu, di ramu è altri nuclei di cristalli à u vetru ordinariu, invece di l'acciaio inossidabile è di pietre preziose, aduprate cum'è radomi è teste di missile, etc.) .


Tempu di Postu: Dec-16-2021
Chat in ligna WhatsApp!