Classificazione di i pali di cullizzioni di vestiti

U bastone di cugliera di vestiti pò esse distintu secondu diversi metudi di classificazione, cum'è seguente:
Sicondu u materiale: U bastone di cullizzioni di vestiti pò esse classificatu secondu diversi materiali, cum'è bastone di legnu finitu, bambù, acciaio inox, etc.
Sicondu u scopu: U bastone di cugliera di vestiti pò esse classificatu secondu diversi scopi, cum'è per a pulizia di a ropa, a pulizia di i letti, a pulizia di i mobili, etc.
Sicondu a struttura: U bastone di cullizzioni di vestiti pò esse classificatu secondu e diverse strutture, cum'è un bastone di coglie di vestiti unicu palu, un bastone di coglie di vestiti doppiu, è una spazzola nantu à u bastone.
Sicondu l'altitudine: i bastoni di cugliera di vestiti ponu esse classificati secondu l'altitudine, cum'è i bastoni di coglie di vestiti corti, i bastoni di coglie di vestiti di media, i bastoni di coglie di vestiti, etc.
Per quessa, ci sò parechji metudi di classificazione per i bastoni di cugliera di vestiti, è a selezzione specifica di u metudu di classificazione dipende da u scopu è i bisogni di l'usu di i bastoni di cullizzioni di vestiti.


Tempu di Post: 23-May-2023
Chat in ligna WhatsApp!