Disegnu anti-slip di vetru doppia strata

U vetru di doppia strata hè una tazza assai cumuna in a nostra vita.Cum'è un fabricatore di tazza spessu usatu, hà fattu assai travagliu di ricerca quandu u cuncepimentu.Parechje persone volte rompenu u vetru senza prestu attenzione quandu utilizanu vetru di doppia strata.Dunque ci vole à attentu à a prutezzione di u vetru di doppia strata.Questu hè assai impurtante.

Per u vetru di doppia strata chì spessu deve esse cacciatu, pudete sceglie una tazza di design anti-slip quandu compra.A caratteristica principale di u vetru di doppia strata antiscivolo hè chì ci hè una groove nantu à u corpu di a tazza durante u disignu.Stu groove U disignu per a prufundità di a depressione ovale è l'area adattata per a presa di i dita pò ghjucà un bon effettu anti-slip, è serà più faciule di pulisce.

In altri casi, quandu si pulisce u vetru, u disignu di a tazza di vetru hè generalmente bella, cusì u mudellu à l'esternu hè basicamente pianu.Quandu si pulisce a tazza, duvete truvà una superficia plana, altrimente hè faciule per slip è falà.

L'usu di vetru di doppia strata in tazzi di tutti i materiali hè relativamente sana.U fabricatore ùn aghjunghje micca sustanzi chimichi in u disignu, cusì a ghjente ùn deve micca preoccupatu di sustanzi dannosi quandu beie l'acqua cù vetru di doppia strata.

Quandu sceglite un vetru di doppia strata, pruvate à sceglie una tazza cù un disignu anti-slip, per assicurà l'usu longu di u vetru di doppia strata.Sì avete qualchì quistione, per piacè cunsultateci.


Tempu di post: 28-ghjugnu-2021
Chat in ligna WhatsApp!