Un bonu ghjocu di peluche, u disignu hè assai impurtante

Avà più è più persone piace à disignà a so propria maghjina unica per fà diversi tipi di prudutti finiti, cum'è pupi di peluche, ghjoculi di plastica, fibbie chjave, cuscini, ecc. un disignu d'anima.I diseggiani fondamentalmente combinanu a ricerca di u mercatu, i tendenzi di u mercatu è l'elementi rapprisentanti di a cumpagnia o persunale per u disignu, in modu di catturà a psiculugia di u cunsumadore, è u disignu di ghjoculi di peluche Cumminendu u taglio, l'arti di i cartoni è l'arti di modellazione di bambole di ghjoculi, i passi di cuncepimentu di peluche. I pupi di ghjoculi sò basamente divisi in i seguenti:

Determina a creatività è l'idee

Sicondu i mo pinsamenti iniziali nantu à u ghjoculu di peluche, disegnu un prototipu è un aspettu grossu.Sicondu stu sguardu, aghju recullatu disegni di mudelli persunalizati per fà un pianu, è poi misurà parechji fatturi da diverse anguli è secondu diversi indicatori.U pianu finali hè determinatu trà parechji piani.

Rendering di disignu

Disegnate e caratteristiche di l'aspettu di u ghjoculu di peluche specificamente, da u fronte, u spinu è u latu.Solu in questu modu pudemu ottene u megliu effettu di disignu di e nostre idee.

Determinà a dimensione è a proporzione di a mostra in cunfurmità cù e rendering di u disignu

Sicondu u disegnu di l'effettu di cuncepimentu, determina a proporzione di l'opera d'arte, è determina a proporzione di ogni parte di u campione fisicu secondu a dimensione di mostra.U mudellu di ghjoculi deve principià da u sanu, partendu da a versione grande, di solitu da u corpu, cusì chì hè faciule per unfold altre versioni è mudificà.

Stampa tridimensionale

Questu hè unu di i metudi più efficaci è simplici.Principalmente cunverte i rendering di u disignu in imagine tridimensionale tridimensionale.Sicondu e proporzioni determinate di ogni parte, una stampa di generu hè fatta per vede e linee formate chì vulemu cutà è stitch.

Foto di u materiale utilizatu

I pezzi di peluche sò simili à pezzi di vestiti, salvu chì i pezzi di vestiti sò più rigulari, mentre chì i pezzi di peluche sò sempre cambianti.Ogni inseme di pezzi determina una forma animale tridimensionale, chì determina l'apparenza di u disignu.Bad, hè ancu u più impurtante è più cumplicatu è ingombrante in u disignu.

Pruduzzione di prova di campioni di disignu

I pezzi cuncepiti sò ripetutamente pruduciuti è mudificati per mezu di materiali di peluche attuali, in modu di ottene l'effettu di cuncepimentu più vicinu.

Cunfirmà u pezzu

Dopu chì a pruduzzione di prova righjunghji u megliu effettu, avemu da cunfirmà è disegnà, cumprese i materiali, i culori è a direzzione di i capelli.

Cunfirmà u pezzu

Dopu à sti prucessi, u disignu ùn hè micca cumpletu finu à chì i pezzi sò finalmente determinati.Ogni fabricatore di peluche hà da passà per questu prucessu complicatu è ingombrante prima chì un novu pruduttu vada à u mercatu, chì hè ancu un prucessu cruciale.


Tempu di posta: 26-Jan-2021
Chat in ligna WhatsApp!