Bottiglia in acciaio inox

Analisi di l'industria di a buttiglia in acciaio inox
A buttiglia d'acciaio inossidabile hè una spezia di recipiente di pressione.L'industria di a buttiglia d'acciaio inossidabile hè una industria transversale chì implica parechje industrii è hà una pusizione impurtante in l'ecunumia naziunale.I materiali in acciaio inox sò ancu materie prime indispensabili per l'industria chimica è elettronica.Perchè u prezzu di a materia prima è e cundizioni di u mercatu determinanu u costu di l'industria di a buttiglia in acciaio inox.Di sicuru, l'industria di a buttiglia d'acciaio inox cum'è una industria di furnimentu afecta ancu u sviluppu di l'industrii cunnessi.Dunque, e diverse industrii sò una relazione d'influenza mutuale è di rinfurzamentu mutuale.

Precauzioni per l'usu di buttigli d'acciaio inox
Ancu se i buttigli d'acciaio inossidabile anu u vantaghju di una bona resistenza à a corrosione è di una bona saldabilità, ci sò ancu uni pochi di punti da nutà quandu l'utilizanu:
1. I buttigli d'acciaio inossidabile ùn sò micca adattati per u almacenamentu longu di l'acitu, a salsa di soia, u sucu è altre spezie, per quessa, pruvate micca di mantene sti liquidi.
2. Quandu si usa buttigli d'acciaio inossidabile, ricordate micca di aduprà per a cucina di a medicina cinese.
3. Ùn aduprate micca sustanzi chimichi alkalini forti per lavà a buttiglia, è ùn aduprate micca una bola d'acciaio per scrub hard per evitari di distrughje a capa di materiale nantu à a superficia.
4. Ùn fate micca u cuntinuu di cunservazione di u calore vicinu à una fonte di calore, cum'è una stufa, per impediscenu chì i pezzi sò deformati da u calore.
5. Attenti à mette delicatamente, ùn stringhje micca, impattu, per evità a deformazione è a depressione di u cuntinuu, riduce u rendiment d'insulation.
6. Per piacè verificate a buttiglia di vacuum è u tappu di tazza da u tempu à u tempu.Se u plug si trova rottu o purtatu, deve esse rimpiazzatu immediatamente.Evite ancu a fuga di acqua calda è scalding u corpu umanu.
7. Quandu s'utilice l'acqua calda in l'acciaio inossidabile, ùn l'avete micca overfill per evitari spills d'acqua calda.

6


Tempu di pubblicazione: 16 ottobre 2019
Chat in ligna WhatsApp!